پيچ هاي دو سر دنده ( استاد بولت ):

سه نوع شکل متفاوت از پيچ هاي دو سر دنده ( استاد بولت ) که بطور وسيعي مورد استفاده قرار ميگيرند وجود دارد.

معمول ترين نوع اين پيچ ها ، پيچ دو سر دنده پيوسته (Continuous thread Stud) ميباشند ،که خود بر دو دسته تقسيم ميشوند :

پيچ هاي استاد بولت نوع 1 از دو انتها خود  اندازه گيري شده و دندانه هاي آن از نوع   UNRC-2A   ميباشند. پيچ استاد بولت پيوسته نوع 2 از ابتداي دندانه يک طرف سر تا ابتداي دندانه سر ديگر پيچ  اندازا گيري شده و نوک آنها نيز تخت و پخ زده شده است. پيچ هاي استاد بولت پيوسته نوع 2 با توجه به استاندارد   ANSI B16.5    توليد شده اند و دندانه هاي آنها نيز در حاليکه ابعاد آنها از يک اينچ کمتر باشد ازنوع UNRC-2A و در صورتيكه بيشتر از يك اينچ باشد از نوع   8UNR-2A خواهد بود ( اين حالت در کارهاي با دماها / فشارهاي بالا رخ ميدهد).

پيچ هاي دو سر دنده ( استاد بولت ) با انتهاي قلاويز کاري شده(Tap-end stud)داراي رزوه هاي متفاوتي در هر يک از دو سر خود ميباشند و قسمت بدون رزوه اين پيچ ها در وسط اينها قرار دارد. قسمت رزوه دار کوتاهتر  اين پيچها داراي رزوه ها از دسته  NC5  با انطباق تداخلي و يا از نوع رزوه هايي از دسته  UNRC-3A ميباشد.

سر پيچ هاي دو سر دنده ( استاد بولت ) پخ زده شده بوده و بگونه اي طراحي شده که بتواند به داخل يک سوراخ رزوه كاري شده رزوه شوند انتهاي ديگر اين پيچها ( داراي رزوه بيشتر ) داراي رزوه هايي از نوعUNRC-2A بوده و سر آنها نيز پخ زده شده و يا گرد شده ميباشد و در اين قسمت مهره ها را بکار ميبرند. طول اسمي اين پيچ ها به طول کلي آنها اطلاق ميشود.

پيچ هاي دو سر دنده ( استاد بولت ) با انتهاي رولینگ کاري شده نوع 1 داراي قسمت رزوه کاري نشده ميباشد.  پيچهاي دو سردنده با انتهاي رولینگ كاري شده نوع2 ممكن است داراي قسمت هاي رزوه كاري نشده باشند(رزوه ها از نوع نورد شده ) و يا اينکه کاملا  بدنه  انها رزوه کاري شده باشد  (رزوه ها از نوع  برشي ). بدنه اين پيچها داراي مينيمم قطر گام ا ز دسته 2A بوده و  يا داراي ماكزيمم قطر پايه رزوه اي كه مهره خور ميباشد ، خواهد بود.

پيچ هاي دو سر دنده ( استاد بولت ) با انتهاي رولینگ کاري شده نوع 3 داراي تلرانس بدنه اي برابر قطربزرگ رزوه ها از دسته2A  ميباشند و پيچ هاي دو سردنده با انتهاي رولینگ کاري شده نوع 4 داراي بدنه اي  فرز کاري شده با تلرانس بخصوص که مشتري سفارش مي دهد ميباشند. 

 

پيچ هاي دو سر دنده ( استاد بولت ) دوبلDouble-end stud:اين پيچ ها به گونه اي طراحي شده اند که بتوان در هر دو سر آنها مهره ها را بکار بست . بدنه در اين پيچ ها دو قسمت با طول مساوي را که داراي رزوه هايي از دسته 2A  ميباشند را از هم جدا کرد . نوک اين پيچ ها پخ زده شده و يا گرد شده ميباشند. طول اين پيچ ها به طولکلي آنها اطلاق ميشود.

مدیریت : حسین شاهبداغی

تلفن فروشگاه : 18 94 6660 021

شماره فکس : 380 11 666 021

شماره همراه : 0912 106 8007

ایمیل : info @ ggdco.ir

اینستاگرام : trashe.cnc@

نشانی : تهران-بازارآهن شادآباد-مجتمع تجاری17 شهریور-بلوک ب/A پلاک43 

 

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction